Paideia nr. 23 - maj 2022 E-bog
Tema: Mellem styring og autonomi i uddannelsessektoren
I dette nummer af Paideia kan du læse følgende artikler:
”Mellom administrasjon og faglig-pedagogisk arbeid – rektorrollen i reformtid i Norge" Af Tine S. Prøitz og Sølvi Mausethagen
”Styrning för lärarautonomi i samverkan mellan akademi och skola” Af Janaa Nehez
”Uddannelse for bæredygtig udvikling Mellem grøn studenterbevægelse, minister og fremtiden” Af Steen Hildebrandt
”Det kommunale tilsyn som grundlag for udvikling af læringsmiljøkvalitet – redskaber i tilsynspraksis” Af Charlotte Ringsmose, Iben Lunderskov og Signe Elisabeth Klok Jensen
”Børnehavebørns socio-emotionelle erfaringer under COVID-19” Af Ane Qvortrup og Rune Lomholt
”Grounding – fodfæste i arbejdet med inkluderende motion og bevægelse i undervisningen” Af Lise A. Réol, Hanne Christensen og Mette Munk
Skriv den første anmeldelse.