I dette nummer af Paideia kan du læse følgende artikler:
Kritikken av kvantitativ forskning i pedagogikk. Af Thomas Nordahl
Hur kan lärare motverka en antipluggkultur bland pojkar? Af Fredrik Zimmerman
Det frie skolevalg og forældrenes motiver. Af Anna Bomholt og Palle Rasmussen
Samspilskvalitet mellom ansatte og små barn (1-3 år) i norske barnehager (dagtilbud). Af May Britt Drugli og Turid Suzanne Berg-Nielsen
Udgives af Laboratorium for forskningsbaseret skoleudvikling og pædagogisk praksis (LSP) (Aalborg Universitet), Senter for praksisrettet utdanningsforskning (SePU) (Høgskolen i Hedmark), RCIW - Research and Capability in Inclusion and Welfare (Högskolan i Borås) samt Dafolo Forlag.
Udgives af Laboratorium for forskningsbaseret skoleudvikling og pædagogisk praksis (LSP) (Aalborg Universitet), Senter for praksisrettet utdanningsforskning (SePU) (Høgskolen i Hedmark), RCIW - Research and Capability in Inclusion and Welfare (Högskolan i Borås) samt Dafolo Forlag.
Ingen anmeldelser endnu.
Skriv den første anmeldelse.
Skriv den første anmeldelse.
Varenr.: 7193-16
Udgave måned/år: 11/18
Bøger om samme emne