Bogen giver en definition af begreber knyttet til arbejdet med evaluering og læring, samt en gennemgang af forskellige evalueringsmetoder og redskaber. Derudover er der et afsnit vedrørende de didaktiske overvejelser man bør gøre sig i forbindelse med brug af evaluering i skolesammenhænge.
Bogen sigter mod at vise, at evaluering ikke blot er èn ting. Tværtimod kræves et kendskab til alle metoderne og deres muligheder for at kunne iværksætte en tilfredsstillende evaluering, hvad enten det drejer sig om undervisningens kvalitet, teamets arbejde eller skolens målsætninger.
Bogen sigter mod at vise, at evaluering ikke blot er èn ting. Tværtimod kræves et kendskab til alle metoderne og deres muligheder for at kunne iværksætte en tilfredsstillende evaluering, hvad enten det drejer sig om undervisningens kvalitet, teamets arbejde eller skolens målsætninger.
Ingen anmeldelser endnu.
Skriv den første anmeldelse.
Skriv den første anmeldelse.
Varenr.: 6338
ISBN: 8772812265
Udgave måned/år: 01/06
Bøger om samme emne